23 februari 2019

De Vereniging

Met een aantal fanatieke darters (naast het eerste bestuur bestond het uit Manon Blaauwendraat, Arjan Aantjes, André de Wit, Gerard Pol en Theo van Voorthuizen) hebben wij besloten om een dartvereniging op te richten. Dit om de dartsport in Renswoude e.o. te bevorderen. De oprichtingsdatum is 15 maart 2019 en de eerste bestuursleden zijn Martijn v/d Pol (voorzitter), Gerald Huijzendveld (Penningmeester) en André van Veller (secretaris).

Onder de vereniging zullen in eerste instantie de ranking DVR, en het Open Renswoude vallen, maar dit willen wij nog gaan uitbreiden met o.a. het onderbrengen van de competitieteams in de vereniging. Wij hebben verder ideeën genoeg, maar kunnen natuurlijk altijd input gebruiken. Hiervoor kun je contact opnemen via info@dvrenswoude.nl.

Als vereniging willen wij ons ook inzetten voor de Renswoudse gemeenschap. Hier willen wij ook de jeugd en senioren bij betrekken. Op welke manier is op dit moment nog niet bekend.

Wij zijn natuurlijk ook op zoek naar leden en sponsoren. Kijk verder op de site voor de mogelijkheden.